تعمیرات دستگاه تصفیه آب

در یزد

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

شنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۱۹ ب.ظ


فروشگاه تصفیه آب سلامت انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی، گلچینی از بهترین برندهای این نوع دستگاه ها را خدمت شما عزیزان ارائه می دهد. این دستگاه ها در چند نوع دستگاه تصفیه آب خانگی قلیایی ORP ، تصفیه آب فیلتراسیون (UF) ، تصفیه آب خانگی اسمز معکوس (RO) و اشعه فرابنفش فیلتر UV و آنتی باکتریال و اکسیژن ساز انرژی زا ارائه شده اند که با توجه به نیاز مصرف کننده نسبت به وضعیت آب منطقه سکونت و بودجه او دستگاههای مختلفی با رنج قیمت گوناگون موجود می باشد. لازم به ذکر است تمامی دستگاه های تصفیه آب فروشگاه سلامت دارای استاندارد های جهانی NSF و WATER QUALITY و همچنین دارای گارانتی طلایی و پشتیبانی مادام العمر و خدمات رایگان ارسال و نصب می باشند.
سعی شده تا قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی تا حد امکان مناسب نگاه داشته شده و در عین حال با بهترین کیفیت و برترین برندها با شرایط پرداخت به صورت نقد و اقساط ارائه میگردد تا مورد رضایت مصرف کنندگان گرامی قرار بگیرد. همچنین فیلترهای دستگاه تصفیه آب نیز با بهترین کیفیت  عرضه می گردد که میتوانید برای تعویض فیلترهای دستگاه خود به صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید و قیمت و اطلاعات کامل در مورد پک های تعویض فیلتر کسب نمایید. از آنجا که بخش بزرگی از فروشندگان آب تصفیه کن، واسطه فروش هستند با کمی تحقیق متوجه خواهید شد که قیمت های مختلفی برای این دستگاه ها با برند و مدل یکسان وجود دارد.

مدیریت:عظیمی
همراه: 9129597305 - 9132545618
یزد - میدان امام حسین- بلوار شهید بهشتی - بعداز کمیته امداد امام خمینی(ره) - نبش کوچه 7 نمایندگی دستگاه تصفیه آب سلامت

  • سید حسین عظیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی